eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - kuriozum z oddzwanianiem › Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
  • Data: 2003-10-22 09:14:41
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bn5gqk$ba2$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > Nie musisz posiadac telefonu stacjonarnego. Wystarczy komorka. Wazny jest
    > kontakt osobisty z klientem. mBank w swoim dzialaniu zaklada, ze kazdy
    > normalny czlowiek zakladajacy rachunek w banku internetowym posiada
    telefon.
    > Telefon komorkowy jest wygodniejszy ze wzgledu na mobilnosc wlasciciela.
    > Nikt nie bedzie czekal przy telefonie stacjonarnym i czekal na kontakt z
    > mBankiem. Niestety okazuje sie w tym temacie, ze jest inaczej;)

    Wiesz... ja uważam, że posiadanie komórki w celu posiadania konta w mBanku
    konieczne nie jest.

    Moim zdaniem, powinna być możliwość zlecenia oddzwonienia w określonym
    przedziale czasowym. Może nawet kilkugodzinnym - nie dla każdego, ale dla
    tego, kto się o to upomni, bo ma powody.

    Podobnie z numerem wewnętrznym - powinno być odpowiednie pole na numer
    wewnętrzny. I jeżeli nie byłoby puste - konsultant, którego rzucą do tego
    numeru miałby to odnotowane i musiałby się połączyć - czy to wybierając
    DTMF, czy łącząc się przez sekretariat/recepcję.

    Jednak takimi sugestiami zmian procedur nie zmienimy tego, jak jest to
    zrobione - obecnie chyba najwygodniejszym wyjściem byłoby podanie numeru
    komórki osoby znajomej, z którą Witold pracuje, a bezpośrednio potem
    usunięcie numeru z systemu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1