  • Data: 2003-10-22 11:09:07
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Andriej, im dluzej czytam twoje odpowiedz, w ktorych dominuje slabo
    > ukrywana cyniczna zlosliwosc, tym bardziej odnosze wrazenie, ze:
    > a) masz konto w mBanku i boli cie, jak sie okazuje ze ten wspanialy bank
    > "daje ciala" i to na polu podstawowych operacji!
    > b) moze nawet pracujesz dla mBanku?
    > c) moze z kolei pracujesz dla jakiegos operatora telefonii komorkowej?
    > d) w kazdym razie zapewne masz i kochasz swoja komorke i cierpieniem
    > napawa cie ta nagla swiadomosc, ze nie wszyscy "sa tacy jak ty"
    > (zwlaszcza zas zupelnie swiadomie i bynajmniej nie z przyczyn
> [...]

    I po co ta złosliwość? Zastanawiające jest też to, że często jeżeli ktoś się
    z kimś nie zgadza w sprawie jakiegoś banku, to imputuje mu pracę dla niego
    ;-))))

> [...]
    > dodzwonic do mLinii. Przypuszczam, ze przeczytales (choc nie wiem czy ze
    > zrozumieniem), ze wczoraj do tej kochanej mLinii dodzwonic sie nie moglem
    > w ogole! Wszyscy doradcy byli non stop zajeci, byc moze tego nie wiesz,
    > ale po 7 minutach sluchania muzyczki i komunikatow "przepraszamy, blabla"
    > rozmowa jest rozlaczana i prosi sie o ponowne zadzwonienie pozniej.
    > I pozniej (nawet po 22-giej) historia sie powtarza... oczywiscie, moge
    > teraz podejsc do telefonu, dokladnie tego samego, do ktorego mBank nijak
    > sie dodzwonic nie moze i na mLinie zadzwonic.

    A po co to robisz? Jeżeli uważasz, że bank w jakis sposób nie spełnia Twoich
    oczekiwań (a nie spełnia, bo nie potrafi dodzwonic sie na podany numer
    kontaktowy) to po prostu zmień bank.

    >Ale czy bedzie to dla
    > mBanku bezpieczne, taka rozmowa "przez centralke"? (rotfl) Wybacz, ale ja
    > nie bede skowytal "u bram jakiegos banku", bo to oni w koncu oferuja
    > pewien produkt, a nie ja sie o niego mam dopominac. Zadzwonie kiedy jest
    > mi wygodnie, np. wieczorem, i jesli ponownie zaden konsultant nie raczy
    > odebrac, to ... niech sie taki bank "rozwija", ale beze mnie.

    No i słusznie-załóż konto w innym banku-dlaczego jeszcze tego nie zrobiłes?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn