eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i paszpor - nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi? › Re: mBank i paszpor - nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?
  • Data: 2008-10-14 10:35:55
    Temat: Re: mBank i paszpor - nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?
    Od: "Curious" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:gd1re9$2tdm$1@opal.icpnet.pl...
    >> Teraz wypowiedziałem umowę rachunku (listem poleconym) - ciekawe czy też
    >> wymyślą coś podobnego. :)
    >> Żeby nie było - tym razem poszedłem do najbliższego (osiedlowego
    >> oddziału) i Pan mi powiedział, że nie mogę tu zamknąć rachunku - jedynie
    >> w oddziale "kasowym"...
    >>
    >>
    > możesz tam gdzie chcesz, a "pani" powinna przyjąć wniosek i przesłać go
    > pocztą wewn. do właściwego oddziału
    >
    > z karty można zrezygnować zwyczajnie ją zastrzegając i zaznaczając, że nie
    > chce się duplikatu

    Żeby to było takie proste... :))

    Zastrzeżenie karty to jednak coś innego niż wypowiedzenie umowy karty- nawet
    jeśli skutkuje tym samym. W systemie transakcyjnym nie ma "ptaszka": nie
    chcę duplikatu.

    W każdym razie po długiej batalii o kartę zrezygnowałem z Ing - boję się
    tylko, czy nie czeka mnie dłuuuuuga batalia związana z zamknięciem rachunku.
    :(

    W Eurobanku (co niedawno przerabiałem) to jest proste - przy składaniu
    wniosku można zrezygnować z karty - nikt nie zmusza. Generalnie mam bardzo
    dobre wrażenia z Eurobankiem związane jeśli chodzi o obsługę klienta:
    klarowny wniosek, na infolinii nie musiałem długo czekać, na maile
    odpowiadają bardzo szybko. :))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1