eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i paszpor - nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi? › Re: mBank i paszpor - nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?
  • Data: 2008-10-14 12:26:58
    Temat: Re: mBank i paszpor - nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 14 Oct 2008 10:20:41 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >> par. 4. p. 2:
    >> "Dla zawarcia Umowy niezbędne jest ustalenie tożsamości osoby
    >> wnioskującej o otwarcie rachunku. W tym celu mBank ma prawo
    >> zażądać dokumentów tożsamości potwierdzających prawdziwość danych
    >> osobowych wnioskującego o otwarcie rachunku."
    >>
    >> OK, to dotyczy zawierania umowy. Ale ja mam zawartą już umowę, więc
    >> punkt ten nie ma zastosowania. Umowa jest zawarta, więc dane są
    >> potwierdzone. Finał.
    >
    >czy potwierdzenie adresu jest fragmentem potwierdzania tożsamości?

    Nie.
    Do tego mBank leje też na ustawę o ochronie danych osobowych. Mam
    prawo do aktualizacji danych, a oni mają obowiązek niezwłocznie je
    zaktualizować.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198
    _______/ /_ E-6 http://trzypion.oldfield.org.pl/trzypion/
    ___________/ GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1