  • Data: 2013-03-20 10:29:26
    Temat: Re: mBank i bezstykówki - coś się zmieniło?
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mac" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:kiaegk$b4f$1@news.vectranet.pl...

    > a ta informacja nie jest mi potrzebna ze wzgledu na zblizeniowki - chce se
    > "wyrobic" KK a zalezy mi na wypuklej ze wzgledu na wakacyjny wyjazd

    Karty GoldPerfekt nie da się już "wyrobić" ona była oferowana tylko klientom
    karty partnerskiej programu PremiumClub, karta działa za granicą dość
    dobrze, ale trzeba pamiętać, że Eurobank przeliczniki ma dość nieciekawe, mi
    ostatnio wyszło 2-3% róznicy na euro i kolo 4% na GBP na niekorzyść w
    stosunku do kursów kantorowych czy przeliczników karty "Polbank T-mobile"

    pozdrawiam
    yossarian