  • Data: 2013-03-21 09:30:25
    Temat: Re: mBank i bezstykówki - coś się zmieniło?
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mmk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5222c3ef-b8f1-4b38-b245-22871d554883@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 20 marca 2013 10:29:26 UTC+1 użytkownik yoss napisał:
    > Karty GoldPerfekt nie da si� ju� "wyrobi�" ona by�a oferowana
    > tylko klientom
    > karty partnerskiej programu PremiumClub,
    > yossarian

    Oj, chyba nie do końca jest tak, jak piszesz. Na stronie Eurobanku jest cały
    czas w ofercie, nic też tam nie piszą, że jest dla klientów karty
    partnerskiej PremiumClub.
    Ja swoją kartę mam od roku, jak o nią wnioskowałem, to nie chcieli ode mnie
    żadnej karty PremiumClub.

    Mój błąd, teraz faktycznie każdy może ją dostać.
    yoss