  • Data: 2005-08-10 20:13:28
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobrze, ja tez widzialem, choc chyba troche podretuszowana
    > (w Internecie na stronie banku). I czego to dowodzi?

    W sumie niczego. Tak sobie ciągniemy dyskusję z braku lepszego zajęcia :-)

    > Innymi slowy, jaka jest dokladna tresc Twojego twierdzenia?

    Mam 2 twierdzenia :-) Pierwsze to takie, że być może zniknie w ogóle
    rozróżnienie wizualne między znaczkiem VE i Visa (ujednolicenie) i karta
    Lukasa jest na to pierwszym dowodem. A drugie to takie, że być może pojawił
    się nowy rodzaj karty.

    > A moze tamta karta to jakas krzyzowka miedzy VC i VE? Jakie cechy VC,
    > ktorych nie maja VE, tamta karta posiada:
    > - offlinowosc w sensie paska magnetycznego (service code)

    Tego nie wiem.

    > - offlinowosc w sensie wypuklosci liter?

    To na pewno nie.

    > IIRC VISA twierdzi takze ze pasek z podpisem powinien zawierac slowa
    > "VISA" na kartach VC oraz moze zawierac zamiast tego slowa "ELECTRON"
    > na VE. Co tam jest z tylu napisane?

    Nie mam tej karty. Tylko ją widziałam. Może ktos kto ją ma się odezwie i
    napisze co jest na pasku na podpis.

    przyszłość/ Woody Allen