  • Data: 2005-08-11 14:27:10
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: "August" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:m3oe84oa0n.fsf@defiant.localdomain grupowicz Krzysztof
    Halasa napisał:

    > To nie znaczy ze tak nie moze byc. W szczegolnosci, mi sie takie cos
    > zdazylo w Polsce. I to bez dowodu. Przy wplacie gotowki.

    I jak rozumiem nie pamiętałeś numeru swojego konta i zidentyfikowali cię na
    podstawie karty + ew. jakieś pytania odnośnie rachunku? W takim razie brawo
    dla banku za elastyczność.

    > Ja tez nie wiem, ale to ze mozna (przynajmniej kiedys bylo) "zameldowac
    > sie" w hotelu uzywajac tylko wypuklej karty nie oznacza, ze to jakies
    > cudowne jej zastosowanie.

    No własnie to są nieco szersze zastosowania, niż przytaczane podczas
    dyskusji ze zwolennikami dużego salda i karty debetowej.

    > Przeciez znizek ze wzgledu na uzycie / posiadanie jakiejs konkretnej karty
    > (lub karty konkretnego banku) jest sporo na rynku.

    Tak, ale w przypadku ww. muzeum nie była to zniżka za kartę, tylko uznanie
    że mam nazwisko jakie mam, bo jakaś śmieszna dla nich książeczka, z jakimś
    nazwiskiem, ich nie przekonywała. Karta wogóle tam nie płaciłem.

    --
    S pozdravem,
    August