  • Data: 2005-08-10 22:47:00
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "August" <n...@p...pl> writes:

    > Ale nie w druga stronę.

    Oczywiscie ze nie.

    > Nawet płaska Visa może mieć większą funkcjonalność
    > niż VE nawet z *O, w jakimś innym kraju.

    To oczywiste. Plaska VISA (= VE) moze miec wieksza funkcjonalnosc niz
    nie tylko VE, nawet niz VC. I nie trzeba do tego innego kraju. Przyklad
    - wiele VE nie ma limitu wydatkow (nawet dziennego) innego niz dostepne
    srodki. W odroznieniu od np. charge VC.
    Takze na KK mozna miec wiekszy limit na VE niz na VC. *O ma sie do tego
    nijak, to jest tylko polityka wydawcy.

    > Np. w Singapurze w hotelu moga ci przepisac numery Visy, nawet niewypukłej,
    > na jakiś lokalny czek i to uznać, czy cos takiego.

    Nie wiem dokladnie co by to mialo oznaczac, ale jesli chodzi o obciazenie
    karty kwota z czeku to nie trzeba do tego Singapuru, moze to zrobic kazdy.
    Jesli chodzi o uznanie konta karty, to rowniez mozna to zrobic bez
    problemu.

    > Tak więc z drugiej strony nie wierzę, by na Singapurze nie działa każda VE

    Nie wiem dokladnie co ma do tego Singapur, ale z pewnoscia sa miejsca
    na swiecie gdzie nie dziala zadna VE.
    --
    Krzysztof Halasa