  • From: "BAH" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBANK kontra ...
    Date: Thu, 31 Jan 2002 16:31:58 +0100

    "ROBBO" <r...@s...ec.pl> wrote in message news:a3bm1b$5pn$1@news.tpi.pl...
    > LGnet
    >
    > Dlaczego uwazasz ze zabezpieczenie mbank jest lepsze od Lukasa z tokenem
    > gdzie nawet zdefiniowany przelew masz z tokem a w mbanku nie

    Bo dla mnie jest wygodniejsze i tańsze.

    A o wyższości tokena nad TANem jakoś nikt mnie nie przekonal
    (i lepiej niech nie próbuje :-) - ograny temat).
    (początkowo zamierzałem postawić >=)

    > To sie moze wkrotce zmienic :)

    to są wnioski z kilku miesięcy
    były zmiany - kolejność stała.

    > dostep do konta ? w jakim sensie mozliwosci ?

    to raczej funkcjonalność.
    ja zawarłem tu czas połączenia przez "modem" (lepiej widać różnicę - która
    jakby się zmniejsza).

    > Skad taka kolejnosc ??

    Z oprocentowania konta podpietego do karty.

    > No coz mnie fukcjonalnosc lukasa bardziej odpowiada niz mbank

    szczególnie:
    - aktualizacja stanu konta (z godziny 3:00)
    - opóżnione ksiegowanie operacji kartowych, co naraża na debet i haracz 30
    zł (!)
    - problemy z wykonaniem przelewu (ekonto bez tokena) w dniu bieżącym
    - liczenie znaków w mailu poczty wewnętrznej (500 nie mogłem opisać
    problemu :-(()
    - zlecenie stałe tylko z datą przyszłą.

    > No to Inteligo bije mbank na glowe zarowno ilosc jak i funkcjonalnosc.

    O inteligo nie pisalem bo ostatnio malo używam
    i nie chciałem go skrzywdzić ale pewnie skrzywdziłem milczniem :-((

    > Oczywiscie. Mbank nie ma lini debetowej, a Lukas ma jedna z najciekawszych

    3 % min 30 zł + odsetki ustawowe :-)))

    mBank miał być depozytowy.

    BAH