    From: Jacek Popławski <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kupować mieszkanie?
    Date: Wed, 15 Oct 2008 02:01:08 +0200
    <m...@m...localdomain> <5...@d...darkdomain>
    <m...@m...localdomain> <h...@d...darkdomain>
    <m...@m...localdomain> <r...@d...darkdomain>
    <m...@m...localdomain> <e...@d...darkdomain>
    <m...@m...localdomain> <r...@d...darkdomain>
    <m...@m...localdomain> <l...@d...darkdomain>
    <m...@m...localdomain>

    Dnia 14.10.2008 Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał/a:
    > Oczywiscie jesli rzeczywiscie spadna o polowe, bo drobne zmiany w obu
    > kierunkach to norma. To kiedy to ma nastapic?

    Nie wiem kiedy dokładnie. Mógłbym teoretycznie być pewny, że za dwa lata
    mieszkania nie będą warte więcej niż 70% obecnej ceny (bo moga np. stanieć do
    50% za pół roku a potem powoli rosnąć), ale biorąc pod uwagę obecną sytuację -
    jest bardzo prawdopodobna hiperinflacja, a wtedy ceny mieszkań oczywiście będą
    wyższe niż obecnie.

    > Nie, tego nie wie nikt. Latwo udowodnic, ze nikt nie moze miec takiej
    > wiedzy. Co najwyzej mozesz przeczuwac, podejrzewac, swiecie w to
    > wierzyc itd. Nazywajac to "wiedza" oszukujesz sam siebie,
    > i przypuszczalnie czas to zweryfikuje.

    Jeśli mamy być dokładni to niczego nie można być pewnym, nawet tego, czy
    "rzeczywisty" świat istnieje, więc co tu mówić o cenach mieszkań... Ale jeśli
    chodzi o prawdopodobieństwo to wg mnie jest bardzo duże, że mieszkania mocno
    stanieją, a z tego co zrozumiałem Ty z kolei uważasz, że jest bardzo duże, że
    nie stanieją, a może nawet podrożeją.