  • Data: 2010-05-03 19:57:19
    Temat: Re: ktos tu chcial greckie obligacje kupowac ?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 3 May 2010 21:22:42 +0200, Valdi napisał(a):

    > Ja może trochę z boku tematu. O ile dzięki biurokratom z UE ceny w roamingu
    > spadły to dlaczego ta dobra UE nie zrobiła niczego aby np. taka pensja
    > minimalna w Polsce choć trochę dobiła do tego co serwują kraje starej 15
    > (średnio)?

    A nie dobija powoli? Proponuję zajrzeć w statystyki i sprawdzić ile
    zarabialiśmy w stosunku do $ i euro 10 lat temu i ile zarabiamy teraz (o
    tym jak nagle poprawiło się rolniką mającym więcej niż 2-3h nie wspominam).

    > To, że jakieś decyzje biurokratów zostały ładnie przedstawione w gazecie czy
    > tv nie oznacza, że Bruksela serwuje nam mega sielankę bo tak nie jest.

    Tak, i wszyscy powinni byc piękni i zdrowi a manna powinna spadać z nieba i
    wszystko za darmo i jacht dla każdego. Jak sobie wyobrażasz to wyrównanie
    średniej pensji? Ale z konkretami. Bo już jeden idiota z naszych polityków
    mówił, że każdy powinien zarabiać powyżej średniej.
    Czytając cię proponuję poszukać dla siebie miejsca gdzieś gdzie zła unia
    nie sięga. Jak wrócisz za parę lat to pogadamy o tym co lepsze. Podobnie
    popłakuje niejaki Cejrowski który od paru lat wyprowadza się do lepszego
    świata (ameryki południowej), tylko jakoś ciągle wyprowadzić się nie może.

    > Wiele problemów leży odłogiem i... i chyba nie tylko ja uważam, że
    > zwyczajnie bogatym euroosłom nie chce się za to zabrać, bo i po co -
    > najważniejsze, że mam pełne koryto, dzieci mają co jeść, stać mnie opłacenie
    > rachunków itp.

    A ty co zrobiłeś? Nic?

    > Podsumowująć - pierwotne założenia EWG były jak najbardziej słuszne,
    > biurokraci jednak chyba mieli za duże poczuci misji w wyniku którego z roku
    > na rok coraz mocniej odczuwają potrzebę, za przeproszeniem wpierdalania się
    > w prawie każdy aspekt/skrawek mojego życia. Ich działania prędzej czy
    > później doprowadzą do tego, że ten sztuczny twór padnie na pysk i mam
    > nadzieję, że jest mi pisane dożyć tego dnia :

    Ameryka Południowa i Afryka czekają.

    --
    Kojer