  • Data: 2002-09-20 10:25:11
    Temat: Re: kto jest "szefem" Zespołu Obsługi Kart WBK ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:ameqfm$7pm$1@korweta.task.gda.pl...

    > aha Piotr, szukasz jakiegos szefa, moje pismo podpisal Andrzej Stryjski,
    > Dyrektor ds. Kredytow

    a moje pismo było podpisane przez Panią Dorotę Brzozę, Managera ds. Obsługi
    i Reklamacji. Przy czym była to standardowa odpowiedź (wg formularza :) ) i
    do tego wysłali ją do mnie dwukrotnie - niezły mają bałagan

    ale nie chcę już korespondować z managerami ds reklamacji - szczególnie, że
    każdy w centrum kart podaje inne nazwisko i inną funkcję swojego
    przełożonego

    od rzecznika prasowego otrzymałem (nie bez trudności) informację, że
    przełożonym centrum kart jest Dyrektor Obszaru E-Business, Pan Jędrzej
    Marciniak i tam kieruję reklamację na brak odpowiedzi na reklamację :)

    i być może ich decyzja była zasadna, ale nie powinni "olewać" pism klientów
    i podawać "standardowych powodów" odmowy, jednocześnie zapewniając o
    starannej analizie wniosku

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski