    From: "Marcin" <k...@k...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt na tydzien
    Date: Sat, 13 May 2006 09:50:00 +0200

    Witam

    Użytkownik "MarP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e41i95$r3r$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > witam,
    > jaka instytucja daje (nie wymagajac przy tym skomplikowanych zaswiadczen)
    > kredyty (na sume 12 tysiecy) splacane w ciagu tygodnia, najlepiej
    > przelewem?
    > Sytuacja zmusza mnie do szukania takiego kredytu, bo z mbanku nie moge
    > wyplacic wiecej jak 5000 dziennie. Od razu praktycznie kredyt bym splacil
    > przelewem, ale nie wiem gdzie sie zwrocic.

    A nie prosciej otworzyc konto w innym banku z okienkami? Konto otworysz od
    reki.
    Przelew zrobisz tego samego dnia to jak zdazyc przed poludniem to jeszcze
    wieczorem moze Ci sie wyplacic pieniadze w placowce. I od razu masz konto
    na nastepna taka sytuacje. A jak nie potrzebujesz wiecej to mozesz konto
    zamknac
    po wyplacie.

    Pozdrawiam

    Marcin