  • Data: 2006-07-12 09:45:01
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy.. ręce opadają :(
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    @dams napisał(a):

    > taaa a potem taki się dziwi że po 10 latach dochodzi do "kryzysu walutowego"
    > i człowieczek się dziwi że miało być 800 a jest 1800 .... i chce bankructwa
    > ... przecież to nie jego wina ze waluta w dniu zawarcia umowy gbyła po 2.70
    > a jest po 4.90 ...

    I jeszcze odzywają się zewsząd głosy typu "To nikt nie mógł nas
    uprzedzić?", "A po co jest ten cały nadzór bankowy, nie po to żeby
    przewidzieć tego typu rzeczy?", "to czemu nam dali taki wysoki kredyt
    skoro mogli przewidzieć że nas na to nie będzie stać", programy w
    Jaworowicz, w tefauenie i w kurierze na TVP3 :)

    p. m.