  • Data: 2003-12-11 19:18:50
    Temat: Re: konto bedace w likwidacji jest aktywne?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na jakiej podstawie?
    > Nie wiem jak w przypadku BZWBK, ale normalnie okres wypowiedzenia nie
    > jest niczym szczegolnym, oprocz tego, ze bank ma sie przygotowac do
    > zablokowania konta (kart itd).

    A ja wiem jak jest w przypadku BZWBK, bo likwidowałam tam 2 konta ;-)))
    Teoretycznie powinno być tak jak piszesz.

    > Najprosciej przelac wszystkie srodki na inne konto, pozostawiajac tylko
    > pare zlotych (czy ile to tam jest) na oplaty. Wtedy bank nie moze nic
    > probowac obciazac, bo nie ma juz umowy, a lapy na pieniadzach tez nie
    > moze bezprawnie polozyc.

    Owszem, ale jeżeli niedysponentka/niedysponent nie przyblokuje konta, to
    BZWBK radośnie nalicza opłaty i możesz się zdziwić po jakimś czasie mając
    dalej konto w BZWBK z debetem ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn