  • Data: 2003-12-11 19:03:52
    Temat: Re: konto bedace w likwidacji jest aktywne?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@g...pl> writes:

    > Okres wypowiedzenia w BZWBK to 6 tygodni. Konto powinno zostać zablokowane
    > od razu,

    Na jakiej podstawie?
    Nie wiem jak w przypadku BZWBK, ale normalnie okres wypowiedzenia nie
    jest niczym szczegolnym, oprocz tego, ze bank ma sie przygotowac do
    zablokowania konta (kart itd).

    > Przypilnuj ich, żeby nie próbowali Cię obciążać opłatą za
    > prowadzenie po 6 tygodniowym okresie wypowiedzenia, co mi próbowali wciskać.

    Najprosciej przelac wszystkie srodki na inne konto, pozostawiajac tylko
    pare zlotych (czy ile to tam jest) na oplaty. Wtedy bank nie moze nic
    probowac obciazac, bo nie ma juz umowy, a lapy na pieniadzach tez nie
    moze bezprawnie polozyc.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH