    From: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: koniec korekty
    Date: Sat, 15 May 2010 14:37:10 +0200

    skippy wrote:

    > Tak, już go wklejam od ponad miesiąca:
    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=7787&mode=vi
    ew

    > Spodziewam się jeszcze powrotu, byc może nawet dwóch, czasowo koniec taj
    > fali określam czerwiec - sierpień i dalej gleba wg fibo czasowego z rys.

    Wiesz, choć inwestuję od niedawna, to nauczyłem się jednego: najwięcej kasy
    traci się właśnie na tego typu prognozach. One się po prostu nie sprawdzają.
    Kilkukrotnie sprzedawałem już akcje, gdy analitycy wieszczyli kolejną bessę,
    załamanie na rynkach itd. Gdybym trzymał to byłbym już solidnie zarobiony.
    Do każdego niemal momentu w historii można dopasować takie linie proste, czy
    krzywe na wykresach, że da się udowodnić dowolną prognozę. A tak naprawdę
    inwestowanie jest o wiele prostsze. Jest trend, to gramy z trendem. Trend
    się skończył, to zamykamy pozycję. Pierwszym poważnym znakiem końca trendu,
    będzie przebicie minimów z lutego. Wtedy będę myślał co dalej i słuchał
    analityków ;)

    W tej chwili takie prognozy są mi nawet na rękę, bo mogę się taniej nakupić.