  • Data: 2016-01-11 11:08:23
    Temat: Re: kolejny SKOK bankrutuje
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A obskubal ? Ta Krajowa Kasa chyba jakas mniej pazerna i bardziej
    > dobrowolna.
    A Kaczyński nie rządzi Polską w tej chwili :) Nic a nic :)

    > A Wprost musial swoje rewelacje odszczekac.
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wprost-prze
    prasza-senatora-biereckiego-za-nieprawdziwe-zarzuty,
    586464.html

    Hm, o ile dobrze pamiętam kontekst, tych przeprosin, to Wprost chyba
    liczy na np. reklamy rządowe.
    Ale to nie potwierdzone info.

    Samcik który pisał o SKOKach wcześniej, i o spółkach luksemburskich też,
    nic nie musiał odszczekiwać.
    Mam wrażenie, że KNF też się wypowiadał nt. powiądzań w SKOKach

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.