  • Data: 2004-02-05 11:52:34
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > strony,
    >
    > Strona nieaktualna .... ktoś się naciął na współpracę i trzeba zmienić numer
    > telefonu ? A może inny powód ?
    >
    > Tomek
    Słuchaj no, Tomek, możesz się na mnie wyżywać za ten post o kotach, brukać i
    tak dalej, bo masz rację bez względu na to jak to robisz, ale odwal się,
    Tomek, ode mnie jako człowieka! Za to co powyżej napisałeś moglabym do sądu
    cię podać. Co to za tekst: "ktoś się naciął na współpracę i trzeba zmienić
    numer telefonu?"!!!! Człowieku, gdybym się uparła to płaciłbyś mi
    odszkodowanie. Zadzwoń najpierw i sprawdz, czy numer aktualny a potem pisz
    takie rzeczy! Strona nieaktualna, bo domena "vip.interia.pl" jest atakowana
    przez spamerów, a poniewaz wiele osób ma moja wizytówkę z tym adresem, to
    strona wisi, póki jest opłacona, i tyle! Puknij się Tomek, w ten pusty łeb bez
    wyobraźni i zapamietaj sobie, że często bezkarnie nie uchodzą słowa, jakie
    tutaj wypowiedziałeś!

    Iwona