  • Data: 2004-02-06 01:01:53
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: "Iwona. Cotton Club*PL" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Strona nieaktualna, bo domena "vip.interia.pl" jest atakowana
    >
    > I co robia ci straszni spamerzy tej domenie? DoS? DDoS?

    O rany, Wam takie rezczy trzeba tłumaczyć? Vip.interia.pl jest ulubiona domeną
    do wysyłania spamów. Jak mialam taka strone to i mail takie, nie? No i
    przychodziły mi maile z USA o "sklepach z bronią i podpaskami..." :)

    > nielogiczne - dlaczego z nieaktulanymi danymi?

    A prowadziłeś kiedyś własną działalność? Jak się klient przyzwyczai do czegoś,
    to sprobój go oduczyć. A poza tym są klienci, z którymi widziałam się raz w
    grudniu, bo byli w Polsce, i zobaczę ich dopiero za miesiąc i co? Mam im maile
    wysylać, żeby mi wizytówkę odesłali, bo niekatualna? I tak podaję w mailach
    nowe dane, ale uwierz mi, klient jaki jest, tego nie wie nikt!

    Iwona