  • Data: 2004-02-06 00:54:14
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: "Iwona. Cotton Club*PL" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dnia 2004-02-05 16:45, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    > pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Iwona wykrzyczał
    > desperacko do podpitego sędziego:

    > "probatio incubit ei" ... musisz po pierwsze to "dobre imię" nam
    > udowodnić ;)
    >
    > Nie pozdrawiam
    >
    > --
    > Stasio Podróżnik na L4
    > www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    > e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

    Udowadniać to ja wam nic nie muszę, i nie będę. Jesteście zajęci bankami, i
    niech tak zostanie. A zauważ, że was przeprosiłam za wynik mojej niewiedzy,
    jaką był ten post... To chyba wystarczy, aby przestać się obrażać na wzajem?
    Ale mam warżenie, że wy to strasznie lubicie, takie przyładowania na maxa!!!!
    Gdzieś w końcu trzeba poszaleć i wypuścić słowa. I ok, wolnoć Tomku w swoim
    domku, czyli tu.

    A ja pozdrawiam, bo co? Zabawnie jest prawda? Antyspamowe zabezpieczenia
    działają, więc jakoś żyję z waszym atakiem...

    Iwona, która kona...