    From: "Iwona" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kociaki syberyjskie
    Date: 3 Feb 2004 17:28:09 +0100

    > Żeby było jasne - na zwierzakach to też spam (bo to ogłoszenie komercyjne).

    To tu możemy podyskutować, co to jest komercja! Ludzie dajcie już spokój!!!!!
    Mam kotki syberyjskie i chciałam im znaleźć kochających właścicieli! I to
    wszystko. OK. Nie wiedziałąm, że to wywoła taką burzę i że to jaet taka wielka
    gafa. Teraz już wiem, więcej tego nie będzie. Ja nie jestem HANDLOWCEM od
    kotów! Po prostu lubie zwięrzeta i mam kotki, bo te lubie najbardziej, i mam
    własne maluchy, dla których chce jak najlepiej! Nie sprzedaję ich dla
    zysku!!!! Oddaję je za minimalną opłatą, bo takie są zasady, gdy nalezy się do
    PZFu i to wszystko. Zanim dam komuś kota, to najpierw chce poznać człowieka.
    Zresztą to Was akurat nie obchodzi, więc na ten temat tutaj nie będę pisać.

    Na pl.rec.zwierzaki tez mi nie wolno szukać ludzi, którzy chca mieć
    wypieszczone, zdrowe, noralne i ślicze kotki? To gdzie, przepraszam bardzo?

    I przestańcie się już, bardzo proszę, na mnie wyżywać. Idę zrobic jakiś
    przelew, aby sobie humor poprawić :)

    Iwona