  • Data: 2004-07-07 09:23:09
    Temat: Re: karta bankomatowa
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    krab wrote:

    > no jesli cena rekompensuje jakosc, to mozna chyba przebolec,
    > ja mam zupelnie inne pytanie, po co ? komu takie powiadomienie smsowe -
    > jesli chodzi o KARTĘ ?
    > - jesli samememu wydaje sie z konta - to chyba wie sie ile ? wiec taka
    > wtorna informacja jest gadzetem zeby sie przed kims pochwalic ? tak wydalem
    > ! oni już wiedzą !? :-)

    heh nie do konca sie to tak odbywa :-) w czasie np piatkowo weekendowych
    rajdow po pubach, kafejkach, imprezowniach place karta..pod koniec
    takiego rajdu moge juz chyba(w zasadzie juz wczesniej niz pod koniec)
    nie pamietac ile wydalem pieniedzy i czy jeszczemoge troche wydac, czy
    juz przekroczylem moje planowane wydatki :) i akurat wtedy zbawienne sa
    smsy przychodzace od razu po transakcji.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie