eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijest promocja w BGŻ :) › Re: jest promocja w BGŻ :)
  • Data: 2007-10-17 08:44:43
    Temat: Re: jest promocja w BGŻ :)
    Od: "dana" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Piotras_" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ff4eqi$oio$1@inews.gazeta.pl...
    > dana pisze:
    >
    > > Zakladajac konto (w maju) zapytalam, co jest platne. Pani, powiedziala,
    ze
    > > nic. Uwierzylam na slowo (wiem, nie powinnam). Zdziwilam sie, gdy w
    sierpniu
    > > sciagneli mi z konta 2 zł za karte za sierpien, potem we wrzesniu 4zl za
    > > czerwiec i lipiec, we wrzesniu za wrzesien. Okazalo sie, ze oplata jest
    w
    > > TOiP. Nie doczytalam wczesniej, wiec sie nie czepiam. Niemniej dziwi
    mnie
    > > sposob, w jaki to sie odbywalo.
    >
    > Z karty maestro do konta można zrezygnować w każdej chwili.
    >

    już zrezygnowalam, ale nadal intryguje mnie, ze dopiero w sierpniu
    zorientowali sie, ze powinni pobrac prowizje


    > > Pare dni temu sciagneli 5zl za wyciag papierowy za wrzesien. Wyciagu nie
    > > zamawialam i nie otrzymalam. Zaraz pewnie cofna sie do czerwca i sciagna
    mi
    > > zalegle , tak jak przy karcie.
    >
    > Trzeba czytać co się podpisuje. Była bodajże na wniosku zaznaczona
    > informacja o wyciągu papierowym a informacja o kosztach w TOIP. Pociesze
    > Cię że też się dałem na to nabrać :D. Ale jedna wizyta w oddziale i
    > wyciągi odwołane.
    >

    nie zamawialam wyciagu, zreszta do tej pory nie probowali mi wciskac,
    poprostu bajzel maja
    a ja znowu musze gnac do oddzialu z reklamacja
    chyba nie taka jest idea bankowosci internetowej, zeby co chwile byc w
    siedzibie banku


    > > Pobrali tez oplate za uzywanie karty kredytowej, ktorej nie otrzymalam,
    bo
    > > im sie zgubila.
    >
    > Im się zgubiła moja karta płatnicza maestro :|. Wątpie żeby to była wina
    > poczty, raczej burdelu w centrali który karty nie wysłał (a też pobrał
    > opłatę). Następną kazałem sobie wysłać na adres placówki i szczęśliwie
    > doszła.
    >
    moja doszla do placowki, ale w innym miescie ;)

    > > Nie podoba mi sie taki tryb obslugi. Nie chce mie sie, co chwila latac
    do
    > > oddzialu z reklamacjami. Dlatego tez odradzam wspolprace z tym bankiem.
    >
    > Dobre konto do przelewów lub wpłat w okienku (bdb uzupełnienie np. do
    > mBanku).

    tak wlasnie mialo byc, ale za duzo niespodzianek serwuja :)

    .



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1