  • Data: 2007-10-17 10:15:51
    Temat: Re: jest promocja w BGŻ :)
    Od: Piotras_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dana pisze:

    > nie zamawialam wyciagu, zreszta do tej pory nie probowali mi wciskac,
    > poprostu bajzel maja
    > a ja znowu musze gnac do oddzialu z reklamacja
    > chyba nie taka jest idea bankowosci internetowej, zeby co chwile byc w
    > siedzibie banku

    Nie musisz zamawiać bo defaultowo ta opcja jest aktywna i podczas
    składania wniosku przez i-net nie można z nią chyba zrezygnować więc
    pozostaje czytać to co się podpisuje.

    Podobnie przy zamawianiu karty money.pl włączają Ci ubezpieczenie o
    którym dowiadujesz się dopiero jak pierwszy raz pobiorą prowizję.

    Pozdr.