eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?! › Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
    Date: Tue, 24 May 2016 00:16:02 +0200
    Message-ID: <b...@4...com>
    References: <1...@g...com>
    <nh5vum$1l29$1@gioia.aioe.org>
    <5...@g...com>
    <nh7ru1$13s$1@node1.news.atman.pl> <nh8q36$1b97$1@gioia.aioe.org>
    <1tjzb5tw25e8k.1oz0x3uin03rh$.dlg@40tude.net> <m...@p...waw.pl>
    <573da16d$0$22830$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <1...@4...com> <m...@p...waw.pl>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Antivirus: avast! (VPS 160523-1, 2016-05-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ip-5-172-247-200.free.aero2.net.pl
    X-Trace: 1464077367 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 5.172.247.200:31797
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:623311
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 23 May 2016 22:50:00 +0200, w <m...@p...waw.pl>, Krzysztof Halasa
    <k...@p...waw.pl> napisał(-a):

    > "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:
    >
    > >> No ale jak pilot może się pogubić z wysokością? Mając do dyspozycji
    > >> drugiego pilota, nawigatora,
    > >
    > > Pilot nie pogubił się, pogubił się nawigator.
    >
    > To kapitan odpowiada za samolot.
    > Poza tym, w jaki sposób pogubił się nawigator? Podając wysokość radiową
    > zamiast baro? To można było zejść do np. 20 metrów nad pasem, bez
    > widoczności ziemi?

    Nie wiem, może kapitan myślał, że podaje baro, a może nawigator zapomniał o
    rowie, a może kapitan myślał, że jar jest płytszy.

    > BTW kapitan powinien to omówić z załogą przed lądowaniem.

    Ciężko się cokolwiek omawia jak ruch jak tylu się kręci za plecami.

    > > A kogo byś słuchał -- nawigatora, który ma instrumenty, czy dowódcę, który
    > > siedzi gdzieś z tyłu i w sumie nie wiesz nawet co robi?
    >
    > Tu nie było tego problemu, bo obaj podawali zgodne informacje.

    Podobno nie, ale nie pamiętam dokładnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1