    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
    Date: Thu, 19 May 2016 20:19:12 +0200
    <nhklur$tp3$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...com>

    <r...@k...pl> 1...@4...com

    > : I gdzie ta kasa była?

    > Niech zgadnę -- w obligacjach Skarbu Państwa, bo tak kazało prawo!
    > Dobrze zgadłem, czy źle?

    : Nie, nie zgadłeś, a już na pewno nie w 100%.

    Nie pisałem, że w 100%. :)

    : Resztą wycięta, bo szkoda bzdury nawet komentować :).

    http://www.rankingofe.com.pl/a/ofe-w-co-inwestuja/40
    ,3.html

    Można rzecz jasna odwołać się do konkretnej ustawy. :)

    Ustawa o funduszach emerytalnych

    i do poprawek tejże ustawy. :)

    > Aby było jasne -- nie tylko moje dowody sądy odrzucają ,,w ciemno''.

    : Twoje "dowody" odrzuca nawet Usenet. :P

    Ja widzę je opublikowane -- więc Usenet nie odrzuca ,,w ciemno''. :)

    Zapewne też zobaczę linki, które zamieściłem nieco wyżej. :)

    Założymy się? Ile stawiasz na to, że Usenet odrzuci linki, które umieściłem
    wyżej? Nawet wówczas, gdy Ty nie zobaczysz tych linków, zobaczą te linki
    inni, o ile zechcą zobaczyć. :)

    Ta grupa nie jest moderowana, więc niemal wszystko jest przepuszczane bez
    weryfikacji. (problemem mogą być błędy techniczne -- zazwyczaj losowe; po
    zaistnieniu takiego błędu post nie jest odrzucany, lecz trafia po kolejnej
    próbie publikacji, lub po którejś z kolejnych prób publikacji)

    Ale nawet/także na moderowanych grupach dyskusyjnych moderatorzy nie
    odrzucają ,,w ciemno'' tego, co chcę słać, a jedynie czasami życzą
    sobie usunięcia/skorygowania słów ,,trudnych'' -- 'Niemiaszki', 'Żydki'...

    Za jakiś czas linki (podawane przeze mnie) poprowadzą donikąd, ale pozostaną
    nasze rozmowy, z których raczej ;) będzie wynikało, że pobłądziłeś twierdzeniem
    o odrzucaniu ,,w ciemno'' moich dowodów. :)

    Możesz pisać to, co uznajesz za stosowne -- w Polsce jest przecież wolność
    słowa tak zwana. Sędzia SO w Białymstoku też może mówić w czasie rozprawy
    sądowej to, co uznaje za stosowne -- ma do tego prawo.

    Co więcej -- (; przyznam ;) Ci rację co do odrzucania ,,w ciemno''.
    Sędziowie zachowują się jak pobłądzone/zbłądzone automaty -- bezmyślnie
    odrzucając dostarczane dowody ,,w ciemno''. Różnica jest jednak taka, że
    Usenet czasami (rzadko) błądzi, lecz ostatecznie przyjmuje posty, zaś
    sędziowie -- niekoniecznie wydobywają się ze swych błędów fatalnych. :)

    > DTusk te pieniądze zrabował,

    : Ziew... nudnyś i głupiś... :)

    Właśnie tak wygląda rozprawa przed Sądem Okręgowym w Białymstoku. :)
    Rzecz jasna literalnie *nieco* inaczej. :)

    Można DTuska bronić -- ale powszechne wybory ubiegłoroczne w RP wygrało
    PiS a obecnie PO (partia DTuska) nie jest nawet liderem opozycji w RP. :)

    Ja piszę o faktach. :)
    Ty zaś -- najwyraźniej piszesz pod wpływem ,,ducha sędzi'' białostockiego SO. :)

    Rozmowa z Tobą obrazuje rozprawę w białostockim Sądzie Okręgowym. :)
    (tam też -- jestem nudny, biegły sądowy ma wiedzę niepodważalną...)

    DTusk pieniądze z OFE zrabował, gdyż umorzył obligacje.
    To są fakty. Rzekomo zadbał o interesy ,,docelowych'' wierzycieli,
    ale tylko pozornie, gdyż (o czym już pisałem) wielokrotnie:

    -- podwyższył wiek emerytalny
    -- tak zreformował sposób naliczania emerytur,
    aby świadczenia drastycznie zmniejszyć
    -- zmarnował masę pieniędzy państwowych;
    przedstawiam tu nie moje zdanie;
    właśnie jest głośno o audycie
    https://www.youtube.com/watch?v=qmFT0lq3Iqo <-- na wszelki wypadek
    -- nauczył sądy powszechne odrzucania dowodów przed zapoznawaniem się
    z tymi dowodami (czyli ,,w ciemno'')

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_