  • Data: 2013-10-30 17:12:39
    Temat: Re: jaka KK na wyjazd do usa?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, October 30, 2013 4:23:09 PM UTC+1, jakson wrote:

    > Troche OT:
    >
    > Ciekawe jak jest z akceptacja tej karty w USA.
    > Karta Alior Kantor EUR testowana w kilku krajach Europy
    >
    > w wiekszosci punktow nie byla akceptowana (platnosci bezgotowkowe).

    Dziwne - nie miałem żadnych problemów z kartami z Aliora - kantorowymi. Korzystałem z
    USD i EUR - a nie, jedyny problem to buraki w Hiszpanii wciskające bez pytania
    przyciski od DCC w terminalu - co skutkuje 2/3 krotnym przewalutowaniem w niektórych
    przypadkach.

    nb. w USA bankomaty doliczają swoją prowizję (1.5-2.5 dolara) - czasem to
    się bardziej opłaca - np. db.net unikał tej prowizji w bankomatach Bank of America.

    mucher