  • Data: 2013-10-30 20:38:19
    Temat: Re: jaka KK na wyjazd do usa?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com pisze:

    > Dziwne - nie miałem żadnych problemów z kartami z Aliora - kantorowymi. Korzystałem
    z USD i EUR - a nie, jedyny problem to buraki w Hiszpanii wciskające bez pytania
    przyciski od DCC w terminalu - co skutkuje 2/3 krotnym przewalutowaniem w niektórych
    przypadkach.

    Też to miałem w Hiszpanii w hotelu. Nawet na wydruku pojawiła się piękna
    formułka (i to po angielsku), że niby rzekomo zostałem poinformowany i
    wyraziłem zgodę na obciążenie w PLN. Karta była "na podpis", więc
    wziąłem wydruk, bezczelnie napisałem na nim "Rejected" i oddałem
    recepcjoniście. Potem przez 2 godziny się motali jak to odkręcić... :-)

    --
    MiCHA