  • Data: 2002-03-28 17:22:57
    Temat: Re: jak sobie poradzić z rachunkiem?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Lech"

    > Najprościej będzie tak:
    >TEL:[tu wstaw swój numer telefonu], AB:[tu wstaw numer abonenta z faktury]

    jeszcze prosciej i korzystniej jest upowaznic TPSA do stosowania Polecenia
    Zaplaty - PZ wykonywane jest w ostatnim mozliwym dniu, inicjuje to TPSA i
    nie bedzie miala do ciebie pretensji ze nie doszlo.
    W e-Lukasie wiedzialem ze PZ kosztuje 0zl, ale nie wiem czy twoja TPSA juz
    umie wystawiac PZ
    *** blad ***