  • Data: 2022-09-15 14:45:49
    Temat: Re: jak się dodzwonić do citibanku?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale w ogóle nie masz karty czy tylko nie masz do niej dostępu, żeby odczytać numer?
    > Ja zawsze dzwonię z zarejestrowanego telefonu i nie trzeba podawać numeru.
    >
    > A co się dzieje, jak nie podasz tego numeru? Rozłącza się bez możliwości
    "weryfikacji przez doradcę"?

    Nie mam karty. Znaczy, osoba, której to dotyczy, nie ma. Przyszedł
    kurier z papierami i po jego wyjściu się okazało, że jest literówka w
    adresie. (Co prawda kurier trafił.)

    Poza tym w ogóle można przecież nie mieć żadnej karty a mieć konto.

    Można nie podać nic, wtedy po pewnym czasie mówi, że przełączy do
    doradcy, gra melodyjka, potem "nie mogliśmy zweryfikować klienta i
    przydzielić odpowiedniego doradcy, podaj 16-cyfrowy numer karty...".

    MJ