  • Data: 2005-06-06 18:26:10
    Temat: Re: inteligo nie uznaje reklamacji transakcji zdalnej
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    ken napisał(a):

    > chyba że miedzy przelewem z pomocniczego na główny rachynek a zakupem na
    > kartę minie z godzinka zanim dojedzie do sklepu i w tym czasie dokonają
    > mu nielegalnego obciążenia.

    Zgadza się. Zawsze może przelewać przed dokonaniem zakupu, przez WAP
    albo 0800 z komórki Idei. :-)

    > a jak może nastąpić obciążenie jeśli wcześniej odpowiadająca mu
    > autoryzacja się nie udała bo było za mało środków ? i dlaczego
    > obciążenie ma być większe niż autoryzacja ?

    Jeżeli autoryzacja została odrzucona to i obciążenia nie będzie. Ale
    obciążenie może dotrzeć np. wielokrotnie większe niż autoryzacja (i
    zarazem blokada), może dotrzeć po wygaśnięciu blokady, możemy trafić na
    sklepikarza - złodzieja. Różne cuda świat widział i od tego właśnie jest
    reklamacja.

    Generalnie trzeba przyznać, że subkonto do karty jest rozsądnym wyjściem
    i sam tak kiedyś dysponowałem kontem inteligo, dopóki oprocentowanie nie
    kazało mi wynieść się z oszczędnościami poza inteligo.