  • 1. Data: 2007-10-29 09:03:43
    Temat: Re: instytucje odwolawcze
    Od: s...@g...com

    On 26 Oct, 21:12, "Leszek" <b...@s...pl> wrote:

    > 50 zł wpłaty i żadne z powyższych ale Arbiter bankowy. Googluj
    > L.

    Zebys sie nie zdziwil z tym arbitrem. Zreszta kolega piotr'ek zdaje
    sie jego mial na mysli, piszac o Zwoazku Bankow Polskich.
    Ja powiem tylko jedno: koszty dzialalnosc arbitra pokrywaja banki,
    spory ktorych z klientami on rozstrzyga.
    Bez komentarza.

    Pzdr

    MS

  • 2. Data: 2007-10-29 18:26:32
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > Ja powiem tylko jedno: koszty dzialalnosc arbitra pokrywaja banki,
    > spory ktorych z klientami on rozstrzyga.

    Mnie arbiter pomógł bez wpłaty - drogą elektroniczną, więc jak
    najbardziej Twoje życzenie powodzenia spełniły się.
    Tak czy owak przed sądem nalezy skorzystać z arbitra, bo sądzę, że sąd
    Cię tam i tak odeżle.
    Leszek

  • 3. Data: 2007-10-30 14:57:25
    Od: s...@g...com

    On 29 Oct, 19:26, "Leszek" <b...@s...pl> wrote:

> [...]
    > najbardziej Twoje życzenie powodzenia spełniły się.
    > Tak czy owak przed sądem nalezy skorzystać z arbitra, bo sądzę, że sąd

    Moze zle sie wyrazilem - do arbitra tez nalezy sie zwracac, ale nie
    mozna pokladac w nim wszystkich nadziei. Od razu uderzac w kilka
    miejsc, jezeli bank nas konsekwentnie ma w nosie.

    Pzdr

    MS