    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (info) Zmiany na www w Alior i Polbanku
    Date: Tue, 25 May 2010 15:45:53 +0200

    On Tue, 25 May 2010 10:48:17 +0000 (UTC), xbartx wrote:
    > Polbank - tutaj drobna zmiana, ale bardzo wygodna. Przy zlecaniu
    > przelewów wewnętrznych (na pewno, bo nie pamiętam jak z innymi) trzeba
    > było wybrać z listy rodzaj waluty (pln,eur,usd etc). Teraz robi się to
    > automatycznie, pewnie na podstawie wyboru odpowiedniego konta. Być może
    > są jeszcze jakieś drobne poprawki ale jak nie wyłapałem, więc jak coś to
    > proszę dać znać.

    Informacje - Lista transakcji na rachunku: domyslnie wpisywana jest data
    poczatkowa i koncowa (histora z ostatniego miesiaca). Nie trzeba juz tak
    wiele klikac... Jakis czas temu domyslna stala sie wartosc "50" w polu
    "Wyswietl ostatnie". Mogliby jeszcze domyslnie zaznaczac ROR w rubryce
    "Wybór rachunku".
    PS. Wam tez Polbank nie dziala poprawnie pod Google Chrome (przynajmniej
    pod linuksem)? Nie da sie nawigowac po niektorych zakladkach (chocby
    wlasnie Informacje). Hiperlacza traktowane sa jak zwykly tekst.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info