    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: i kolejne dwa SKOKi się sypią
    Date: Wed, 27 Apr 2016 14:17:50 +0200

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości
    >Po raz kolejny raz państwowe pieniądze tuszują przekręty w SKOKach:
    >http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-Bank-przejmuj
    e-kolejny-SKOK-3520244.html
    >Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie podjęła we wtorek
    >decyzję o przejęciu Powszechnej Spółdzielczej Kasy
    >Oszczędnościowo-Kredytowej w Knurowie (Powszechnej SKOK) przez
    >Alior Bank SA - poinformowała KNF w komunikacie.

    Ale skoro jest tak zle - to czemu Alior to bierze ? :-)

    Szuka gotowki i ~20mln z BFG sie przyda, czy 23 tys klientow to jest
    cos ?

    >Informował też, że działa 46 kas, w 17 jest postępowanie w
    >sprawie ustanowienia zarządcy komisarycznego, 38 ma
    >zobowiązania do przygotowania programu naprawczego razem z kasą
    >krajową, w 10 program jest realizowany.

    Cos mi sie tu nie zgadza - 10+38=48 a nie 46 :-)

    Czyli za rok SKOK juz nie bedzie ?

    >http://www.bankier.pl/wiadomosc/KNF-zaprosila-banki
    -do-restrukturyzacji-SKOK-u-Arka-3520272.html
    >Przejmie znowu Alior, czy PKO BP?

    Albo BFG wyplaci ..

    J.