  • Data: 2022-02-15 13:36:31
    Temat: Re: hipoteczny czelendż?!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Feb 2022 13:22:33 +0100, Robert_DF wrote:

    > w Polsce kwota z aktu notarialnego MUSI być wyrażona w PLN

    Naprawde?
    To juz nie mozna czegos sprzedac za dolary?

    A moze mozna sie wymienic ? :-)

    > po drugie, który kupujący chciałby dostać CHF?
    > koszty przelewu walutowego - swift, nieznane?

    A kurs wymiany tez nieznany :-)

    Przelew za drogi, to mozna gotówką załatwic, no ale bank tak nie chce
    :-)

    A przeciez jeszcze deweloper moze miec konto w tym samym banku.

    > tak, nawet od któregoś roku trzeba, ale tylko przy kredycie
    > denominowanym, indeksowany już nie

    Na moj gust to otwiera jakies pole do naduzyc ... tzn ten indeksowany.
    Chyba, ze wpisali sobie z górką :-)

    > w mojej umowie mam konto w CHF i PLN, mogłem spłacać (od początku) tak
    > jak chciałem
    >
    > więc najpierw w PLN, bo kurs niski, a później już CHF (ale bez PLN) i
    > tak mam do dzisiaj

    Jakby wszyscy tak mieli, to by nie trzeba bylo ustawowo zmieniac.
    P.S. Jaki to bank ?

    J.