  • Data: 2022-02-15 14:24:12
    Temat: Re: hipoteczny czelendż?!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Feb 2022 13:47:00 +0100, Robert_DF wrote:

    > możesz, ale w akcie muszą być złotówki, płatność możesz przyjąć z
    > walucie zimbabwe

    > znany, bank go podawał w tabeli dziennej

    Ale dzien nieznany w chwili podpisania umowy,
    kursy na przyszle dni tez nieznane :-)

    > jak wypłacisz tyle waluty w gotówce i kupujący się zgodzi...

    Sprzedajacy chyba. Poza tym zanioslbym do kantoru i przyniosl
    sprzedajacemu zlotowki.

    Albo wroci stare ... panie, jakie zlotowki, sprzedaje tylko za
    dolary/euro/franki :-)

    > pokaż mi takiego, który przyjmie płatność w innej walucie

    Nie bylo potrzeby, to nie musial przyjmowac, ale ogolnie kazdy
    producent chetnie przyjmie zaplate w dowolnej wymienialnej walucie.

    > nawet trzeba

    Dziwne przepisy :-)
    Tu trzeba, tam nie wolno :-)

    J.