  • Data: 2004-03-30 11:09:30
    Temat: Re: gdzie moje pieniadze? (ROR)
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 29 Mar 2004 23:09:36 +0200, w <c4a3ah$okl$1@absinth.dialog.net.pl>, "Paweł
    P." <p...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Będę zaszczycony, móc wymienić z tobą choćby słowo :) LOL

    Jeżeli to ciebie oduczy nieporządku to się cieszę :P.

    > Jakoś, jak cytuję twoje posty, tekst autora nie jest poprzedzany odpowiednim
    znakiem. Może
    > wina leży po twojej stronie?

    Tzn. to ja cytuję swój post? LOL
    Zamiast szukać winnego ulecz swojego parchatego OE -- polecam OE Powet Tool.

    > A czy ty czytałeś netykietę? Bo jakoś w twoim poście nie widzę "parambuły", komu
    > odpowiadasz, kogo post cytujesz.

    Twój post nie nadaje się do zacytowania

    > Także, zanim zaczniesz wytykać innym, sprawdź siebie.

    Sio po OE Power Tool!

    > Polemika z tobą na ten temat sprawia mi taką przyjemność, że jak dla mnie EOT.

    No idź już sobie...

    PS. Ponieważ masz kłopoty z czytaniem to informuję, że w pierwszym poście hasła
    "ukradli" były w cudzysłowiu. Jak sobie już poradzisz z poprawnym cytowaniem,
    to ci wyjaśnię co to znaczy i jak to się odczytuje.