    From: SebCz <a...@K...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie moje pieniadze? (ROR)
    Date: Mon, 29 Mar 2004 21:49:52 +0200

    Twój post jest nieczytleny, nie widać co piszesz, a co cytujesz

    > Wystarczy przeczyytać regulamin prowadzenia rachunku, zasady na jakich
    > bank przekazuje
    > środki do innych banków, liczbę sesji przychodzących/wychodzących i ich
    > godziny.

    W umowie masz podane czasy sesji elixiru? W jakim banku to piszą na umowie
    ?

    > Jego akurat to zupełnie nie powinno obchodzić.
    >
    > Co ty za farmazony opowiadasz? łuszałes kiedyś sentencję "nieznajomośc
    > prawa szkodzi"?
    > Podobnie jest w tym przypadku.
    > Przelew wysłany w piątek, nie załapał się na ostatnia sesję, z tąd ten
    > poślizg
    > (nadmioeniono już powyżej dokładniej)

    > On nie musi wiedzieć kiedy są sesje KIR-u, za to płaci bankowi.

    Nie musi wiedzieć.

    > nie prawda; bankowi płaci za przelewy. Proszę przeczytać o terminach
    > realizowania
    > płatności w banku "x".
    >
    > Jeżeli więc
    > bank nie jest w stanie wysłać przelewu w ten sam dzień, to nie powinien
    > ściągać
    > kasy z konta, ewentualnie ją zablokować.
    > A może dla klienta istotna jest data złożenia dyspozycji? Wszystkich nie
    > zadowolisz.

    A co to ma do rzeczy? To dwie zupełnie inne daty, obie widać.

    > Wystarczyła by znajomośc regulaminu lub pojęcia "przelew z datą przyszłą"
    >
    > Zanim następnym razem napiszesz taką brednię zobacz jak to jest
    > rozwiązane np.
    > w Inteligo.

    > Ani myślę cofać się w rozwoju (moja subiektywna opinia na temat w/w.
    > banku, więc nie bierz
    > jej sobie zbytnio do serca :) )

    Subiektywna moja jest taka, że jeśli Twój rozwój będzie przebiegać dalej w
    tym kierunku, to skończysz na banku-skarpecie ;)
    Myślę, że podejście Inteligo jest wzorowe.

    > A brednią jest dla mnie wyzywanie od złodzieji, gdy nie ma się pojęcia o
    > rozliczeniach
    > międzybankowych.

    Dla mnie jest złodziejstwem niezrealizowanie polecenia przelewu w zadanym
    dniu, dopuszczenie do tego, że musiałem zrobić to ręcznie, po czym
    zrealizowanie przelewu wieczorem, w ten sposób poszły 2 kwoty zamiast
    jednej. Szczegóły w poście kilka wierszy wyżej.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....