    From: "Paweł P." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie moje pieniadze? (ROR)
    Date: Mon, 29 Mar 2004 21:11:21 +0200

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ocrg60d6rbmire362afpe7g9rdfnecjfb8@4ax.com...
    Jaką niewiedzę czy lenistwo? Co ty w ogóle bredzisz? Z moralnego punktu
    widzenia facet ma rację.

    Wystarczy przeczyytać regulamin prowadzenia rachunku, zasady na jakich bank
    przekazuje
    środki do innych banków, liczbę sesji przychodzących/wychodzących i ich godziny.

    Jego akurat to zupełnie nie powinno obchodzić.

    Co ty za farmazony opowiadasz? łuszałes kiedyś sentencję "nieznajomośc prawa
    szkodzi"?
    Podobnie jest w tym przypadku.
    Przelew wysłany w piątek, nie załapał się na ostatnia sesję, z tąd ten poślizg
    (nadmioeniono już powyżej dokładniej)

    On nie musi wiedzieć kiedy są sesje KIR-u, za to płaci bankowi.

    nie prawda; bankowi płaci za przelewy. Proszę przeczytać o terminach realizowania
    płatności w banku "x".

    Jeżeli więc
    bank nie jest w stanie wysłać przelewu w ten sam dzień, to nie powinien ściągać
    kasy z konta, ewentualnie ją zablokować.
    A może dla klienta istotna jest data złożenia dyspozycji? Wszystkich nie zadowolisz.

    Wystarczyła by znajomośc regulaminu lub pojęcia "przelew z datą przyszłą"

    Zanim następnym razem napiszesz taką brednię zobacz jak to jest rozwiązane np.
    w Inteligo.
    Ani myślę cofać się w rozwoju (moja subiektywna opinia na temat w/w. banku, więc nie
    bierz
    jej sobie zbytnio do serca :) )
    A brednią jest dla mnie wyzywanie od złodzieji, gdy nie ma się pojęcia o
    rozliczeniach
    międzybankowych.

    --
    Pozdrawiam