    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank [prosba o opinie]
    Date: Fri, 3 Oct 2008 08:21:02 -0700 (PDT)

    On 2 Paź, 17:33, "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO> wrote:
    > Witam
    >
    > Prosilbym o opinie nt konta osobistego (obsluga online) i kk. Powod jest
    > prozaiczny - otwieraja placowke w mojej miescinie (mam nadzieje ze i na
    > bankomat wydola) bo chce uciec z pko bp.
    >
    > Archiwum przejrzane - poprosze o najswiezsze wiesci ;]
    >
    > Dziekuje.
    >
    > --
    > ra9om1ak
    > ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

    Dodam jeszcze, że konto jest bezpłatne pod warunkiem, że będziesz mieć
    wpływy miesięcznie minimum 800 złotych albo saldo na rachunku min 10
    koła. Za kartę płacisz 0,95 gr miesięcznie.
    Jeśli chodzi o samą funkcjonalność- generalnie jest bardzo OK!!!
    Wszystkie przelewy online bezpłatne, potwierdzane tokenem (za
    wyjątkiem zaufanych odbiorców).
    Jeśli zaś chodzi o kartę kredytową, to polecam Ci kartę kredytową
    Premium Club- wydanie bezpłatne, grace period do 56 dni, no i jeden z
    lepszych programów lojalnościowych :) Obsługa online karty też
    bezpłatna, ale niestety możesz spodziewać się większych opóźnień niż w
    koncie osobistym.