    From: "tompod@" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank [prosba o opinie]
    Date: Thu, 2 Oct 2008 10:13:38 -0700 (PDT)

    On 2 Paź, 17:33, "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO> wrote:
    > Witam
    >
    > Prosilbym o opinie nt konta osobistego (obsluga online) i kk. Powod jest
    > prozaiczny - otwieraja placowke w mojej miescinie (mam nadzieje ze i na
    > bankomat wydola) bo chce uciec z pko bp.

    Interface do konta jest logiczny i przejrzysty.
    Widać blokady i rozliczenia operacji kartowych oraz operacji na
    koncie.
    System działa całkiem szybko.

    Logowanie do systemu przynajmniej u mnie zabezpieczone jest tokenem w
    komórce, tzn. loguje się podając login, hasło i kod z tokena. Podobnie
    zabezpieczone są przelewy.

    Oprocentowanie rachunku bieżącego ROR w chwili obecnej najwyższe w
    Polsce - 6,06%.
    Tutaj masz podgląd i instrukcje do systemu (pdf)

    http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=1&language=PL

    produktów kredytowych nie testowałem
    karta do konta może byc wydana od ręki - niespersonalizowana (bez
    nadrukowanego imienia i nazwiska posiadacza)

    pzdr
    tomek