  • Data: 2009-03-31 23:04:17
    Temat: Re: [eurobank] Wypłatapieniędzy z konta - problem
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ jest to zapis ustawowy, a paszport jest pełnoprawnym
    > dokumentem tożsamości, to wg mnie nawet żadne bzdurne zapisy regulaminu
    > tego nie zmienią.

    Przy obowiazkowej wymianie dowodow powstalo takie zamieszanie -
    uniewazniono ksiazeczkowe jednoczesnie robiac histerie, ze "tylko nowy
    dowod osobisty".
    Banki wyrobily w pracownikach przeswiadczenie, ze paszport, prawo jazdy,
    ksiazeczka wojskowa - to tylko "drugi dokument ze zdjeciem" wymagany w
    niektorych sytuacjach.
    A jednoczesnei poniewaz u nas obywatel ma obowiazek posiadac (nie nosic
    ze soba, a posiadac) dowod, to banki nie maja specjalnych problemow z
    uzyskiwaniem tego dokumentu od klienta do identyfikacji.