  • 1. Data: 2010-02-13 14:14:26
    Temat: Re: ekoexport!!!!
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 13 Feb 2010 10:51:06 +0100, w <0...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl napisał(-a):

    > prosze nie komentuj przed wtorkiem do ok. 16.00

    Info znowu będzie tuż tuż przed?

  • 2. Data: 2010-02-13 16:33:09
    Od: k...@p...onet.pl

    > Info znowu będzie tuż tuż przed?

    Infa juz byly wczoraj, przedwczoraj a nastepne zapowiedziano na "przed 15
    lutego" czyli w popniedzialek; ale "klienci" wolno studiuja takie dokumenty
    informacje a jeszcze mniej z nich wiedza dla siebie. Godzina 16 wynika z tego
    ze do tego momentu jest szansa ze paru spekulantow, czytajac ta moja, wlasnie
    ta moja informacje, kupi akcje po 5 zlotych , by mnie uprzedzic.

    Zatem sukces murowany a reszta forum tez zamurowana jak w bajce o Midasie-co
    dotkne to sie w mikrosfere zamieni.

    kroovka

  • 3. Data: 2010-02-13 18:22:56
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > ta moja informacje, kupi akcje po 5 zlotych , by mnie uprzedzic.
    >
    > Zatem sukces murowany a reszta forum tez zamurowana jak w bajce o

    Jesteś prawie rozczulający w swoim naganianiu ale życze powodzenia w
    łowieniu leszczy :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-02-14 17:53:53
    Od: k...@p...onet.pl

    >  Jesteś prawie rozczulający w swoim naganianiu ale życze powodzenia w
    > łowieniu leszczy :)
    >
    > --
    > marfi
    pozwalam sobie zacytowac z innego forum:
    SYMULACJA SYUACJI W SPOLCE:

    dla ceny Euro ok 4,04 zl:

    (od ok 2.830 tys zl do ok 4.040 tys zl ; z Europy surowce specjal.) +
    (727,9 tys zl ; odlwenicze)+
    (2.032 tys zl USA 1 kw)+
    (546 tys zl; Skandynawia na testy , czyli 1 kwartal)=

    od 6.136 do 7.346 tys zl/ sprzedaz na 2010 liczas Stany tylko 1 qwartal
    gdy ekstrapoluje liniowo 2 i3 i 4 kwartal to

    od 12.232.000 zl do 13.442.000 zl / 2010 rok

    gdy dodam Skandynawie, liczac ze 2 i 3 i 4 kwartal to tylko tyle co testowe
    juz dane ilosci to ekstrapoluje na:
    od 13.870,000 do 15.080.000 zl /2010 rok

    zatem srednio daje to 14.500.000 zl w 2010

    a w roku 2009 bylo .......4.545.675 zl....to dalo cene notowan debiut 3,90 zl
    a w roku 2008 bylo.........6.826.913 zl

    ZATEM

    4.545.675--------------------3,90 zl
    14.500.000-------------------x

    x=12,44 zl dla EkoExportu w dniu ok 12 lutego 2011 po wynikach za 4 kwartal
    2010 roku
    nie policzylem Emiratow ani zakupow na krajowy rynek (sam tez troche ton
    kupie ;-)

    Zatem prosze sie nie smiac z ceny 6 zlotych na koniec lutego 2010.

    Nie wiem jak w spolce sumuja swoje wyniki i plany, bo maja dokladne dane te
    ktore bralem z Raportow, ale cena Euro mogla byc i moze byc inna!!! o lie
    rozna ...moze do 10% zmiana kursu-tak sadze.

    Nie bralem pod uwage jutrzejszych bo jest kutro obecany 15 lutego co zechca
    moze innego Amerykanie-ale po co by obiecywali jakies "datki"???

    WNIOSEK z jakiego powodu skupuje EEX:

    oczekuje w lutym 2011 roku ceny ponad 12 zl/akcje i to juz na rynku GPW, a
    wtedy beda juz tez sadze inne zamowienia wiec wartosc spolki winna byc okolo
    77 mln zl, oczywiscie nie wliczam tylko zaanonsowanej emisji akcji bo byc moze
    firma tylko poszukuje optymalnych rozwiazan.
    Gdyby byla emisja to wartosc spolki przekroczyc M O Z E 80 mln zl i firma
    bedzie najwiekszym jednomiejscowym producentem mikrosfer w tej czesci EUROPY.

    Pudzianowski juz by sie teraz nie smial :-)

    mecenas

    teraz widac sens znaku firmowego od EKO do EXPORTU i od EXPORTU do EKO.

    Spolka bedzie musiala byc wlaczona do spolek technologicznych i zobaczmy co
    NAJDZIWNIEJSZE

    Nikt nie napisal ze oczekuje strat netto w spolce, a jedynie ze nie rozumie
    skad maja byc naraz jakie wieksz zyski.
    To tylko zsumowanie podanych informacji, podobnie jak zakupow dokonywanych
    przez rade nadzorcza spolki w osobie p. Bokun.

    mecenas
    A co bedzie jutro?

    Oczywiscie moga byc "spadki", bo komu chce sie liczyc przyszlosc spolki tej
    czy jakiejkolwiek innej. Latwiej kupic i czekac - a nuz sie uda - ja tego nie
    lubie.

  • 5. Data: 2010-02-15 11:00:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > A co bedzie jutro?

    Pewnie jak zwykle emisja nowych akcji :)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2010-02-15 11:27:24
    Od: k...@p...onet.pl

    > A co bedzie jutro?

     Pewnie jak zwykle emisja nowych akcji :)
    marfi

    jak zwykle miales cos do powiedzenia :-)

    A z innej beczki:

    Czy taki potentat ze Stanow ma prawo oczekiwac od malutkiej firmy z Bielska na
    2 kwartal towaru za 1,15 mln Euro?

    I na dodatek chce negocjowac dalsze zwiekszenie? zwiekszenie dostaw?? a po co
    innego by jechal do nas?

    3 kwartaly razy 4 zl/Euro razy 1.150.000 euro daje 13,8 mln zl

    Gdyby 10% zysku netto to byloby 1,3 mln zl netto

    A ile byloby po dodaniu zysku z 1 kwartalu 2010?

    a jesli jeszcze cos zamowi Europa?? - moze to da tez 0,7 mln zl???

    byloby 2 mln zl, czy to malo na tak mala spolke?

    Tego nie wiem, ale wiem, ze wystarczy by wejsc na podstawowy rynek gieldowy

    kroovka

    Acha, "5,99 zl MUSI ODEJSC"

  • 7. Data: 2010-02-17 08:26:31
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > czy jakiejkolwiek innej. Latwiej kupic i czekac - a nuz sie uda - ja tego nie

    forum bankier.pl?

    tez tam pisza ze Eko padlo ofiara kleski urodzaju i nie da rady w
    krotkim terminie obsluzyc wszystkich...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 8. Data: 2010-02-17 11:16:26
    Od: k...@p...onet.pl

    > tez tam pisza ze Eko padlo ofiara kleski urodzaju i nie da rady w
    > krotkim terminie obsluzyc wszystkich...
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Witam
    Sadze, ze moge ucieszyc tych co sie tak nadmiarem popytu-czasami wplywajacego
    nawet na cene wyronu , SIC!, sie zmartze Finansowanie niezbedne do planowego
    zwiekszenia wszelkich uwili.

    Uwarunkowan do pelnej realizacji juz zlozonych i potwierdzonych zamowien jest
    pare. Niezbedne przy takiej progresji zamowien mocno zwiekszone srodki
    finansowe ( bo sterowanie komputerowe jest juz realizowane-za zreszta mile
    srodki otrzymene jako pewnego rodzaju dotacja) beda pozyskane z zachowaniem
    uznania pierwszenstwa aktualnych akcjonariuszy.

    Sytuacja jest w pelni kontrolowana-jak to wynika z komunikatow i zyski w
    obecnym roku bedz w pelni satysfakcjonujace-choc moze frustrujace dla sredniej
    rynku NC. Ale nim beda mozliwe z tym problemy przytlocenia rynku spolka
    poczyni kroki juz na GPW.

    pozdrawiam
    kroovka

    Brak juz chetnych na kolejna wymiane akcji i akcjonariatu, zlecenie po 4,35
    sadze, ze bedzie porazka "tego ryzykanta", ale zorietuje sie On o tym juz na
    poziomie dobijajacym do ok dosc sztucznej tylko haslowehj wyceny 6 zlotych. I
    tak spolka juz w postaci otzrymanych zamowien ma wiekszy potencjal wyceny,
    nawet liczac 30% dyskonto na pobyt jeszcze na NC.

  • 9. Data: 2010-02-17 21:12:02
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Coś mi się wydaje, że pomimo Twojego naganiania na dalsze silne wzrosty
    EKOEXPORT, z napompowanego sztucznie balonu zaczyna mocno uchodzić powietrze
    (przypominam, że wskaźniki EXX są już wyśrubowane C/Z=28, C/WK=4).
    Żeby kurs urósł tak mocno jak prognozowałeś (50% w lutym i 50% w marcu)
    potrzeba dużej ilości "naiwnego kapitału".

  • 10. Data: 2010-02-17 21:18:03
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Jeszcze będzie czas na zakupy EEX, korekta się rozwija...

    Pzrd,
    --
    Marek