  • Data: 2006-12-13 12:35:47
    Temat: Re: do posiadaczy kredytow walutowych
    Od: Pi23 <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A właściwie to po co Pi23 chce spłacać ratę 4 dni wcześniej?

    Chcialbym jakos optymalizowac splacanie rat jesli chodzi o kurs
    walutowy. Jesli zakladam, ze w ciagu kilku dni kurs CHF wzrosnie to
    chcialbym splacic rate (albo nawet i czesc kredytu) wczesniej.

    A jak to jest ze splacaniem podstawy kredytu- moge bez problemu splacic
    na przyklad 50 tys zl troche wczesniej? Zalozmy , ze zakladam, ze przez
    najblizsze 3 miesiace kurs CHF bedzie rosl - czy moge wplacic teraz 50
    tys., zeby zmniejszyc podstawe kredytu lub ewentualnie splacic wczesniej
    raty ? Jesli tak to znow powstaje pytanie po jakim kursie beda mi
    przeliczac moja wplate /zapewne podobnie jak ze splata rat (?)/