  • Data: 2006-12-13 10:04:12
    Temat: Re: do posiadaczy kredytow walutowych
    Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Stawicki wrote:

    > Rata zawsze jest pobierana dnia ktory masz zapisany w umowie.

    > jest to traktowane jako czesciowa splata kredytu. splacasz,
    > harmonogram jest odpowiednio aktualizowany a nastepna rata i tak poleci
    > w swoim terminie czyli za 4 dni.
    > mBank/MultiBank

    No widzicie, co bank to inne zasady :) W GE pieniądze wpłacone na
    rachunek od spłat (a nie od nadpłat) będą nieoprocentowane czekały na
    termin najbliższej raty. Czyli jeśli mam ratę 500 zł i wpłacę tam 1000
    zł, to nie płacę dwóch najbliższych rat. Trochę to bez sensu, bo taka
    "nadpłata" nie zmienia harmonogramu spłat ani kosztu kredytu.

    A właściwie to po co Pi23 chce spłacać ratę 4 dni wcześniej?

    Karol