  • Data: 2006-12-13 15:38:09
    Temat: Re: do posiadaczy kredytow walutowych
    Od: Pi23 <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zeby zmniejszyc podstawe kredytu lub ewentualnie

    > Tak, ale od umowy z bankiem zależy, czy za taką nadpłatę zapłacisz
    > dodatkowo jakąś prowizję (np. 2% od kwoty).

    Czy banki standardowo stosuja takie prowizje? Czy zna ktos bank, ktory
    tego nie stosuje? Chcialbym znalezc najbardziej elastyczny bank z punktu
    widzenia obslugi walutowej- niestety malo osob sie na tym zna i nawet
    nie zdaja sobei sprawy, z ukrytych oplat przy kredycie walutowym
    (glownie mam na mysli spread i wyzsze marze przy walutach obcych)