eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[dlugie] o tym jak przez Multibank stracilem zdrowie i prawie zycie... › Re: [dlugie] o tym jak przez Multibank stracilem zdrowie i prawie zycie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!news.tele.dk!news.tele.dk!small.news.tele.
    dk!newsfeed.icl.net!newsfeed.fjserv.net!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.s
    ul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi
    .pl!not-for-mail
    From: Zdzisio <...@...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [dlugie] o tym jak przez Multibank stracilem zdrowie i prawie zycie...
    Date: Wed, 28 Jan 2004 21:21:23 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <bv95cv$bfg$2@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <1d95um6zrttsq$.144th0zuqp4mx$.dlg@40tude.net>
    <bv6uvo$sot$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1075321058 11760 80.55.241.182 (28 Jan 2004 20:17:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Jan 2004 20:17:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <bv6uvo$sot$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:281177
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Marcin Kozlowski napisał:

    >>zaczelo sie niewinnie. dwa lata temu przenioslem konto z CitiBanku do
    >>nowopowstalego Multi. Reklamowali sie wtedy ze daja wiekszy debet niz sie
    >>mialo w starym banku, wiec niezadowolony z Citi po wchlonieciu św.p.
    >
    > wspolczuje..
    > to tylko potwierdza burdel panujacy w centrali..
    > w kazdym razie na przyszlosc (o ile bedzie ;) ) proponuje udac sie do
    > oddzialu
    > isc do kierownika tego oddzialu przedstawic sprawe i opierniczyc
    > (profilaktycznie)
    > za dzialanie banku, dodatkowo mozna zlozyc reklamacje i skarge.
    > kierownik powinien sie zajac cala sprawa i doprowadzic ja do konca..

    No nie, bez jaj. Bank jest super tylko musisz profilaktycznie zjebac
    dyrektora oddzialu podczas zakladania konta. To jakas paranoja. :-(

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1