    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dlaczego karta Inteligo nie da sie placic w internecie?
    Date: Thu, 01 Jun 2006 22:50:12 +0200

    Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Dlaczego karta Inteligo praktycznie nie da sie placic w internecie?
    >
    > Z tego co pamietam, udalo mi sie zaplacic tylko za lot w Easyjet i za
    > ksiazki w Amazonie - poza tym, w przeciagu kilku lat, zawsze trzeba bylo
    > siegac po inna karte.
    >
    > Najczestszym powodem odmowy jest cos w stylu "twoj trzycyfrowy kod
    > bezpieczenstwa jest bledny, lub twoj wydawca karty potrzebuje wiecej
    > informacji, aby autoryzowac transakcje...".

    Tak sobie myślę... skoro w zasadzie tylko Ty masz taki problem, to...
    może błędnie wydrukowali kod CVV2? I przeszły jedynie te transakcje, w
    których nie był weryfikowany (mimo podania go w formularzu - czasem tak
    się zdarza)?

    Ja wiem, że to brzmi kosmicznie, ale to w zasadzie logiczne
    wytłumaczenie. Ponoć z Inteligo różne cuda się działy/dzieją (np.
    wysłanie dwóch egzemplarzy tej samej karty kodów jednorazowych - coś
    było o tym na grupie).

    Wyrób sobie nową kartę: będzie miała inny numer i inny kod CVV2. Wiem,
    że to kosztuje, ale chyba nie tak strasznie dużo. Wtedy będziesz miał
    szanse porównać: płacisz starą - jeśli nie przechodzi, płacisz nową. I
    jeśli się uda, to stara do kosza ;-) Oczywiście nową wyrabiasz dla
    innego/nowego subkonta...

    Marek